tiistai 15. lokakuuta 2019

Lukuloman kirjavinkkaus - matkakohteena Pakistan






Kuvahaun tulos haulle minä olen malala kirja

 "Vain läpihassu jättäytyy matkailuhaaveissaan vain todellisuuteen, 
jos voi kiitää rajoista piittaamatta ja niitä rikkoen mihin aikaan, paikkaan tai hahmoon tahansa,
Syysloma onkin nyt lukuloma ja sinulla on niin lupa matkustaa." https://www.lukuloma.fi/)



Malala Yousafsai & Christina Lamb: Minä olen Malala


"Minä olen Malala" kertoo nuorimpana ikinä Nobel-palkinnon
saaneen Malala Yousafsain uskomattoman henkilökohtaisen  tarinan, mutta lisäksi se kuvailee Pohjois-Pakistanin alueen historiaa, kulttuuria ja normaalia elämää. Kirja selventää Talibanin saapumisen vaiheita ja seurauksia paikallisen näkökulmasta.


noin 300 sivua






Teksti: Kristiina Kamppinen
Kuva: Tammi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti